Gratis seminar: Fra nyhedsbrev til email marketing

Skriver du et nyhedsbrev til dine (potentielle) kunder fra tid til anden? Er du i tvivl om, hvad du får ud af det? Eller om du overhovedet får noget ud af det? Skriver du til en gammel modtagerliste, eller er din liste så lille, at det næsten ikke er tiden værd? Måske skriver du nyhedsbreve, fordi man bør? Eller fordi det er gratis?

Hvis du kan kende dig selv og din virksomhed i flere af disse spørgsmål, er vores gratis halvdagsseminar ‘Fra nyhedsbrev til e-mailmarketing’ noget for dig. Her lærer du at forvandle et halvsløjt nyhedsbrev til en strategisk e-mail marketing-indsats, der vækster forretningen. 

Alt det praktiske

📍 Seminaret afholdes på Østergade 38 i Skjern tirsdag den 18. juni kl. 8.30-12.00.

☕️ Vi serverer kaffe og snacks.

🤑 Det er gratis at deltage, men der er et no show fee på 500 kr.

😳 Der er kun 12 pladser, som fordeles efter først til mølle-princippet.

Vi vil gerne give alle deltagere mest muligt med hjem, derfor forbeholder vi os retten til at afvise deltagere, som ikke er i målgruppen til seminaret


📩 Du er velkommen til at kontakte Laura på 20721586 eller lf@oerskov.dk, hvis du har spørgsmål. 


Efter seminaret er du klædt på til at drible videre med udviklingen af en af din virksomheds mest indbringende markedsføringskanaler. (Og skulle du få brug for hjælp undervejs, er vi altid kun et telefonopkald eller en mail væk).

 


Lær at tjene penge på din virksomheds email marketing

Når du vil lave email marketing, der giver noget på bundlinjen, skal du vide hvorfor du bruger tid på det, hvem du laver kampagner til, hvor du får deres tilmelding, hvad du vil have dem til at gøre og hvordan du får dem til det. 

Tilmeld dig her

Det er os, du møder

Trine Ørskov

Trine Ørskov

Strategisk chef
42 76 97 47
to@oerskov.dk

Lone Kirk Korsgaard

Lone Kirk Korsgaard

Marketingkonsulent
53 34 09 89
lk@oerskov.dk

Laura Riis Frederiksen

Laura Riis Frederiksen

Marketingkonsulent
20 72 15 86
lf@oerskov.dk

Vi serverer indsigter, der hjælper dig med at blive skarpere på:

Dit formål og din målsætning
Så du bliver bevidst om, hvad du vil have ud af den tid, du bruger på email marketing.  

Din målgruppe
Så du ved, hvem du kommunikerer med og kender deres behov.

Din virksomheds tone-of-voice
Så du opbygger dit brand og skaber relationer med dine modtagere (det betaler sig).

Dit indhold
Så du kan lave kampagner, der konverterer.
(Her er en teaser: Dine kampagner skal ikke handle om din virksomhed og heller ikke ret meget om det, I sælger. De skal handle om din modtagers udfordringer og dit bud på en løsning.)

Din vej fra nyhedsbrev til kampagne
Vi gætter på, at du skal til at skrive mange flere mails (og tjene mange flere penge på dem). 

Din mailliste 
Du skal have flere relevante modtagere på listen.

Din segmentering
Så du når dine modtagere med det indhold, der er mest relevant for dem. 

Din automatisering

Så du kan lave en kampagne én gang og lade den gøre arbejdet mens du sover (eller arbejder med noget andet).  

Din evaluering
Så du ved, om det virker.

Din sikkerhed
Så dine mails lander i modtagerens indbakke og du overholder lovgivningen. 

Ørskov 031121 1005