Paid Social

Hos Ørskov Gruppen finder du specialister i paid socials. Vi håndterer betalt annoncering på en række platforme, herunder META, Snapchat, Pinterest og LinkedIn, og vores kunder spænder fra den lille nyopstartede e-commerce til større etablerede webshops.

Hvilke platforme er relevante at annoncere på?

Det afhænger helt af hvem din målgruppe er, og hvor de befinder sig. Nedenfor har vi taget udgangspunkt i de forskellige platforme vi har specialiseret os i at annoncere på.

Hver platform har sine kendetegn, målgrupper, annonceformater og -budgetter. Vi skal nok hjælpe jer med at finde den eller dem der er relevante for jer. 

META

Med META som annonceringsplatform kan din B2B og B2C virksomhed få en fuldstændig skræddersyet løsning. Hvad end du har brug for at få flere salg på din hjemmeside, flere leads til din e-mail liste, flere Instagram følgere eller bare større kendskab blandt din målgruppe. META’s algoritme er ekstremt godt udviklet, og ved at give den de helt rigtige forudsætninger og kreative input, kan vi målrette både nye og eksisterende målgrupper helt præcist. Vi bruger ca. 75% af vores kunders markedsføringsbudget på META.

Oerskov.Library.ValueConverters.Headline
Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

Snapchat

Snapchat er en platform, der ikke får så meget opmærksomhed, som den fortjener. Cirka 30% af den danske befolkning bruger appen hyppigt, og gennemsnitsalderen er +35 år. Snapchat er bedst som et stærkt supplement til de andre platforme, og vi bruger platformen for at skabe ekstra opmærksomhed omkring brandet blandt nye potentielle kunder. Købsadfærden er anderledes fra META, og her er det endnu vigtigere at du møder din målgruppe i øjenhøjde med mere simple videoer.

Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

LinkedIn

Annonceringsmæssigt er LinkedIn især interessant B2B grundet unikke muligheder for målretning. Her kan vi målrette specifikke virksomheder, jobtitler, interesser og uddannelser. Platformen er derfor særlig interessant for virksomheder, der gerne vil starte samarbejde med andre virksomheder, og udbrede kendskabet om netop deres produkt eller ekspertise. På LinkedIn er det budskabet, der er det vigtigste, og ikke det visuelle. LinkedIn kan både bruges organisk, til at få følgere af sit brand, men også til at få betalt trafik og skabe leadgenerering.

Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

Pinterest

Platformen er interessant, fordi det er en form for visuel søgemaskine. Brugeren allerede er interesseret, og man kan med annoncering være med til at skabe både brand awareness omkring sit produkt, men også gå mere salgsrettet til værks, med eksempelvis katalog-annoncer og prædefinerede målgrupper. I forhold til de andre sociale medier, er klikpriserne stadig meget favorable på Pinterest, og derfor er det en fin kanal at have med i ens marketing-mix.

Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

Vi er motiveret af at flytte kunder, og vores paid social specialister hjælper små og mellemstore virksomheder på rejsen mod bedre resultater. Vi er med på både strategisk og effektuerende niveau. Der er sjældent et facit, når det drejer sig om betalt annoncering, og nøglen er derfor løbende monitorering og splittesting. Sådan har vi løftet en række af faste kunder til succes med betalt annoncering, og vi er også klar til at hjælpe din virksomhed.

Vigtigst af alt er synergien blandt de forskellige platforme, og den skaber vi bedst ved at komme helt tæt på vores kunder. Derfor anbefaler vi altid et grundigt intromøde, og en nøje planlagt fælles strategi. Det giver den lange og tætte relation, hvor vi kan komme 360 grader rundt om markedsføringsindsatsen, og sådan skabes de bedste resultater.

 

Kundeudtalelse.

Hør her hvordan en af vores faste kunder, fashionshoppen Pitaya, har oplevet samarbejdet med Ørskov Gruppen.

Vil du vide mere?

Peter Glargaard

Direktør og medejer
i Ørskov Gruppen A/S

Peter Glargaard

Send mig en mail
Eller ring 21 22 09 55

Ørskov 210224 0345 (1)