Hvorfor vælge TV 2 Play?
TV 2 Play er en af danskernes foretrukne streamingtjeneste.
Forskellen på TV 2 Play og klassisk tv er fleksibiliteten. Du vælger selv, hvem der ser din reklame, hvor de bor, og hvad de interesserer sig for.Det betyder, at du ikke spilder budgettet på seere, der alligevel ikke er din målgruppe.

Sådan arbejder vi med annoncering på TV 2 Play
Vi begynder med at forstå din forretning og dit formål.
Skal du skabe kendskab i et lokalområde? Løfte et brand nationalt? Eller lancere et produkt, der fortjener at blive fortalt med levende billeder?
Vi hjælper med:
-
Planlægning af kampagne og målgruppe
-
Produktion eller tilpasning af reklamefilm
-
Teknisk opsætning i TV 2’s annonceplatform
-
Løbende sparring og opfølgning på resultater
Fire fordele ved annoncering på TV 2 Play
-
Du rammer præcist
Du kan f.eks. sige: "Jeg vil gerne vise min annonce til kvinder mellem 30 og 50 år, der bor i Vestjylland og interesserer sig for bolig og indretning." Bum, så ser de den. -
Du betaler kun for det, der bliver set
Annoncerne afspilles kun, når seeren faktisk ser indholdet. Når du har en annonce på flow-tv, ved du ikke rigtigt, hvem der så den. Du ved bare, at den kørte på et tidspunkt mellem nyhederne og vejret. Men med TV 2 Play kan du få tal på det hele: Hvem så din annonce, hvor længe, og hvor mange gange. -
Du får fuld opmærksomhed
Du kan få mange eksponeringer på de sociale medier, men du ved også, hvordan det er. Folk scroller, klikker væk, svarer på en besked, og bum, så er din annonce glemt igen. På TV 2 Play har du deres opmærksomhed i 30 sekunder. -
Folk vælger selv at tænde for TV 2 Play
De zapper ikke forbi med fjernbetjeningen. De sidder med kaffen klar og glæder sig til næste afsnit af 'Badehotellet' eller 'Landmand søger kærlighed'. Det betyder, at de er afslappede og faktisk lægger mærke til det, du siger.
Jeg hjælper virksomheder med at få det fulde potentiale ud af deres annoncekroner.
Skal jeg også hjælpe dig?
Konsulent i sociale medier
i Ørskovgruppen
Nicklas Studsgaard Palsberg
Send mig en mail
Eller ring 28 74 00 42
Ofte stillede spørgsmål om TV 2 Play-annoncering
TV 2 Addressable er målrettet videoreklame på en af Danmarks mest sete streamingtjenester. Din annonce vises kun for udvalgte målgrupper, baseret på alder, geografi, adfærd og interesser.
-
TV 2 Play er Danmarks mest brugte streamingtjeneste målt på minutter
-
5 ud af 6 TV 2 Play-abonnementer inkluderer reklamer
-
98 % ser hele din annonce
-
97 % af annoncerne afspilles med lyd
TV 2 Addressable giver dig avanceret segmentering på:
-
Alder
-
Geografi (regioner, kommuner eller byer)
-
Adfærd (brugermønstre, livsstil, programvalg)
-
Specifikke programmer (placer din annonce i udvalgte formater)
Minimumsspend er 2.000 kr.
Dertil kommer prisen på opsætning og indholdsproduktion.
Ja, særligt fordi du kan målrette lokalt ned til byniveau og starte for et beskedent budget. Det er ideelt til:
-
Butikker
-
Lokale håndværkere
-
Rekrutteringskampagner
-
Events og foreninger
Du får tv-reklame-effekt uden tv-reklame-pris.