Hører du til blandt de virksomheder, der prioriterer tid på et eller flere social medier og måske svinger kreditkortet i boost-funktionen uden helt at vide, om det bidrager til deres forretning? Vi rådgiver om potentialet og giver feedback på din konkrete indsats. Udgangspunktet er det, du vil have ud af de sociale medier. Hvis du er i tvivl om, hvad det er, er det sandsynligt, at du spilder din tid og dine penge.
Vil du øge kendskabet til din virksomhed eller organisation? Vil du sælge? Vil du skabe nye kontakter? Du kan få meget ud af din indsats, hvis du har en strategi og en plan for, hvad du vil opnå.
Vi skelner mellem community management og annoncering. De organiske opslag du deler direkte fra din virksomheds profil på f.eks. Facebook, og den måde, du er i dialog med folk, er community management.
Når du betaler de sociale medier for at få dit indhold ud til flere eller bestemte personer, er det annoncering. På Facebook sker det via Boost-funktionen eller det mere avancerede annoncecenter Business Manager.
Sådan kan vi hjælpe dig med at optimere din SoMe-indsats
Nogle af vores kunder overlader både den løbende annoncering og community management til os, mens andre bruger os til medarbejderoplæring og sparring, hvis de selv vil have jord under neglene.
Uanset hvilken løsning, der er den rigtige for dig, skal du være bevidst om, at dine kunder ikke skelner mellem indholdet i dine annoncer og dine organiske opslag, så det er vigtigt, at kommunikationen ikke stikker i forskellig retning.
Der findes et hav af sociale medier, og de kan gøre noget forskelligt for dig. Vi kender særlig godt til mulighederne på Facebook, Instagram, YouTube og LinkedIn og rådgiver dig om, hvor du får mest muligt ud af din investering.
Vil du vide mere?