Søgemaskineoptimering

Har du styr på, hvordan din virksomhed bliver fundet online? Mange virksomheder bruger tid og penge på en flot hjemmeside. Men uden søgemaskineoptimering er der risiko for, at den aldrig bliver set.

SEO er en vigtig investering

Hvad er konsekvensen, hvis du ikke investerer i SEO? Hver måned uden en gennemtænkt SEO-strategi betyder færre henvendelser. Færre ordrer. Mindre synlighed. 

Søgemaskiner som Google ændrer hele tiden reglerne. Hvis du ikke følger med, risikerer du at blive usynlig. Og det kan mærkes på bundlinjen. Derfor er der rigtig god forretning i at arbejde løbende med søgemaskineoptimering, som i daglig tale kaldes SEO.

SEO handler i bund og grund om at få bundet alle løse ender på din hjemmeside sammen, så der performer optimalt og sikrer dig topplaceringer på Google. 

Der er et hav af ting, der kan forhindre din hjemmeside at ligge godt placeret på Google. Det kan skyldes indekseringsproblemer (Google kan ikke finde indholdet), duplicate content (samme indhold flere steder), forkerte title tags (din sider er navngivet forkert), uklare tekster, irrelevante søgeord, kopieret indhold, langsom loadtid eller tekniske fejl på siden.

SEO handler om indhold, teknik og kvaliteten af links til din side. Derfor anbefaler vi ofte linkbuilding som en del af arbejdet.

Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

Sådan kan vi hjælpe dig med SEO

Hos Ørskovgruppen laver vi søgemaskineoptimering med fokus på stabilitet og langtidsholdbare resultater. 

Vi bruger ikke smarte tricks eller hurtige genveje. I stedet lægger vi en grundig plan, der passer til dig. Vi forklarer tingene i et sprog, man kan forstå. Og vi følger op. Altid. 

Vi starter med at vurdere din nuværende synlighed. Vi laver søgeordsanalyser, teknisk analyse, tekstanalyser og samler alle optimeringsmulighederne i en rapport.

Herefter kan du selv gå i gang med at optimere flere af de potentialer, du har fået belyst. Du kan give rapporten til din webudvikler, eller du kan lade os stå for en løbende indsats med optimering af dit website.

Linkbuilding

Google kan godt lide, når en hjemmeside har eksterne henvisninger. Altså links fra andre sider. I gamle dage “byggede” man links til en hjemmeside uden at interessere sig for, om det link gav værdi til læserne. Den går ikke i dag. Du har stadig brug for links til din hjemmeside, men det skal være kvalitetslinks, som du har lyst til at prale af.

Vi samarbejder med erfarne specialister, der opbygger relevante links på sider, hvor dit indhold giver mening. Det kan være i faglige artikler. Online magasiner. Eksperthjemmesider. 

Du får links, du kan stå ved. Links, du har lyst til at vise frem. Og som samtidig styrker din synlighed i Google.

Vi anbefaler ofte at afsætte et fast månedligt beløb til linkbuilding. Det giver ro og stabilitet i arbejdet med SEO. Og det sikrer, at din hjemmeside løbende bliver nævnt de rigtige steder.

Jeg går på arbejde, fordi jeg er lun på god kommunikation, og jeg vil gerne hjælpe dig - med konkrete kommunikationsopgaver, sparring eller rådgivning.

Slå på tråden eller send mig en mail.

Trine Ørskov

Strategisk chef
i Ørskovgruppen

Trine Ørskov

Send mig en mail
Eller ring 42 76 97 47

Oerskov 250423 0800