Hotel Skjern
& Stuen th.
Hotel Skjern er et hyggeligt og moderne hotel beliggende i hjertet af Skjern. Sammen med hotellet ligger Restaurant Stuen th.
Hotel Skjern og Restaurant Stuen th. oser af kreative løsninger og er drevet af passion.
Logodesign.
Hotel Skjern og Restaurant Stuen th. har fået en ny visuel identitet, som skal gennemsyre hele oplevelsen. Det har krævet et nyt logo og navn, der afspejler den enkle, moderne og afslappede stil, som hotellet gerne vil symbolisere.
Menukort.
Hotel Skjern sætter en ære i at give gæsterne gode madoplevelser. Derfor skifter restauranten ofte menukortet ud, så den passer til sæsonens råvarer. Med et nemt menukortkoncept, kan de simpelt og hurtigt selv lancere de nye menuer.
Indretning.
Hotellet og restaurantens indretning binder en råd tråd på den visuelle identitet. Gennem nøje udvalgte møbler og de rette farver, får Hotel Skjern sat stemningen til en god aften.
Restauranten sætter store krav til funktioner, som rummet skal opfylde og imødekomme - men vigtigst af alt, skal indretningen vække en nysgerrighed, der får de besøgende til at komme indenfor.
Hotel Skjern har fået rådgivning og sparring til komme fra idé til virkelighed.
Foto og webdesign.
Det er skabt et nyt webdesign og fotos i forbindelse med den nye visuelle identitet. Hjemmesiden er en Umbraco-løsning, hvilke giver en fleksibel hjemmeside, der kan udvikles i takt med Hotel Skjerns behov.
Hjemmesiden understøtter Hotel Skjerns stærke visuelle identitet, som er med til at sikre en effektiv kommunikation, hvor kunderne ikke er i tvivl om, hvem der kommunikerer til dem.
Du kan se hjemmesiden her: www.hotelskjern.dk
Videoproduktion
Hotel Skjern tilbyder forskellige ophold - blandt andet et whiskyophold i samarbejde med Stauning Whisky. Video har promoveret opholdene i e-mailmarkedsføringen, på hjemmesiden og på de sociale medier.
Filmen fortæller den lille historie i den store. I stedet for, at det er Christian fra Hotel Skjern, der fortæller om opholdet, er filmen optaget hos Stauning Whisky, hvor seeren kommer ind i en helt unik krog blandt tønderne - som netop kan opleves på et whiskyophold hos Hotel Skjern.
Du kan se videoen herunder.
Annoncer.
Hotellet annoncerer i aviser og magasiner – både lokalt og i landsdækkende medier. Det giver Hotel Skjern en stor synlighed og øger kendskabet. Markedsføringen er ofte fokuseret på gourmetophold og ferieoplevelser i samarbejde med samarbejdspartner.
Annoncerne bruges ligeledes til at dele via sociale medier.
Ørskov Gruppens indgående kendskab til vores hus og produkter sikrer en rød tråd i markedsføringen af vores brand. Vi sætter pris på kreativiteten, det høje niveau og den dynamiske tilgang.
Christian Rasmussen, Hotel Skjern og Restaurant Stuen th.
E-mailmarketing.
Udover annoncering virker e-mailmarketing også godt for hotellet. Hotellet har mange events, og her kan de bruge e-mails til informere og engagere læserne. Når der afholdes italiensk aften, er det e-mailkampagnerne der sikrer, at pladserne bliver fyldt op.
Derudover bruger Hotel Skjern e-markedsføringen til at fortælle en pudsig historie eller sætte fokus på en råvarer. Det skaber sammenhæng og variation i indholdet. Læserne ved ikke, hvad de kan forvente at møde næste gang. Det holder modtagerne engagerede, motiverede og interesserede.
Overblik.
Samarbejdet med Hotel Skjern og Restaurant Stuen th. har budt på mange spændende opgaver:
Vil du vide mere?